torstai 21. tammikuuta 2010

Kymmenen paljastusta minusta

1. Lempivärini on vihreä - ei sinänsä yllätys, kun blogini taustavärikin on mitä on :).

2. Olen mielestäni liian vakavamielinen. Vaikka ihmiset olisivat nauraneet ennen puheenvuoroani, kaikki vakavoituvat, kun tulee minun vuoroni. Usein keksin jotain hauskaa ja tilanteeseen sopivaa sanottavaa vasta, kun sopiva hetki on jo mennyt ohi.

3. Minulla on tapana tehdä asioita kausittaisesti. On kausia, jolloin luen lähes ahmimalla. Voin lukea silloin 80-90 kirjan vuosivauhdilla. Sitten voi mennä kauankin aikaa, etten lue yhtään mitään. Sama juttu neulomisen kanssa: neuloin viime syksyn aikana yhteen menoon sukat, hatun ja villahousut. Sitten en koskenutkaan puikkoihin useaan kuukauteen. Opiskelujen ja monen muun asian kanssa on sama juttu.

4. Olen asunut elämäni aikana neljällä eri paikkakunnalla ja muuttanut yhteensä kuusi kertaa. Se on aika paljon, kun ottaa huomioon, etten ole vielä mielestäni mikään ikäloppu.

5. Pidän hiljaisuudesta, mietiskelystä ja hengellisyydestä. Voin olla uppoutuneena ajatuksiini pitkänkin aikaa ja silloin en taida olla kovin hyvää seuraa.

6. Olen aina pitänyt opiskelua ja itsensä sivistämistä itseisarvoisina asioina, en esimerkiksi keinona saavuttaa hyväpalkkainen työpaikka tai muiden arvostusta.

7. En ole koskaan erityisemmin välittänyt elokuvista. En edes muista, milloin viimeksi katsoin jonkin elokuvan eikä minulla ole esimerkiksi tapana käydä elokuvateatterissa jonkin uuden elokuvan tullessa ensi-iltaan. Hyvin harvoin katson elokuvia televisiostakaan.

8. Minulla ei ole koskaan ollut lemmikkieläintä. Lapsuudessani en halunnut sellaista, koska tiesin, että se olisi todennäköisesti lyhytikäisempi kuin minä enkä uskonut kestäväni sitä, kun se sitten joskus kuolisi.

9. Suosikkimausteeni on ehdottomasti kaneli.

10. Olen ajoittain varsinainen siivousfriikki. Silloin saavat ylimääräiset tavarat ja vaatteet kyytiä keräyslaatikkoon ja loput säilytettävät ovat taas entistäkin paremmassa järjestyksessä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tervetuloa kommentoimaan tekstejäni. Blogini on kommenttiystävällinen - varaan kuitenkin itselleni oikeuden olla julkaisematta kommentteja, jotka loukkaavat minua tai islamin uskoa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...