torstai 10. lokakuuta 2013

Näin vanha minä olen

Olen tarpeeksi vanha polttamaan savukkeita, mutta liian nuori pelkäämään seurauksia.
Olen tarpeeksi vanha synnyttämään lapsen, mutta liian nuori olemaan äiti.
Olen tarpeeksi vanha asumaan yksin, mutta liian nuori ostamaan sohvan.
Olen tarpeeksi vanha ansaitsemaan omat rahani, mutta liian nuori säästämään vanhuuden varalle.
Olen tarpeeksi vanha olemaan pätevä ammatissa, mutta liian nuori maksamaan opintolainan pois.
Olen tarpeeksi vanha muistamaan Algerian sodan, mutta liian nuori tuntemaan muuta kuin perittyä suuttumusta toisen maailmansodan vuoksi.
Olen tarpeeksi vanha hyppäämään yhden yön unien yli, mutta liian nuori nukkumaan ruokaperäisiä.
Täsmälleen niin vanha minä olen.

Lähde: Hermann, Iselin C: Suutelen postinkantajaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tervetuloa kommentoimaan tekstejäni. Blogini on kommenttiystävällinen - varaan kuitenkin itselleni oikeuden olla julkaisematta kommentteja, jotka loukkaavat minua tai islamin uskoa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...